Dijimecmua Ana Sayfa
Bee Life - Eğitim Dergisi
Ana Sayfa > Bee Life

Bee Life Dergisi Mesaj Gönderin

LütfenDikkat! Buradan göndereceğiniz mesaj Bee Life adlı yayının yetkilisine gönderilecektir. Göndereceğiniz mesajın doğru adrese gitmeme ihtimalini lütfen göz önünde bulundurunuz.

Bee Life Dergisi Emeği Geçenler

HEMEN OKU

Bee Life

Eğitim Dergisi

İlkbahar sayımızdan merhaba,

Nisan ayına, benim için son yıllardaki en güze l ay diyebilirim. Her 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'ndaki heyecanınızı hatırlar mısınız?

Ezberlediğimiz marşlar, şiirler, elimizdeki bayraklar... İşte bir çocuk için bugünün değeri tarif edilemez olmalı. Bu amaçla, 12. yılım yaşadığım Eğitim için Elele kampanyamız gereği her 23 Nisan'da onlarca öğrencinin yüzünü güldürmek, küçücük dünyalarına renk katmış olmak, ulaşamadıkları kitapları. defterleri, kalemleri onlara ulaştırmak benim için en büyük mutluluk demektir.

Bu sene de Sayın Selim Sakallı öğretmenimizin 31 öğrencili okuluna ulaştık ve birlikte çalıştık Bir sonraki sayımızda Büğdüz İlkokulu öğrencilerinin 23 Nisan mutluluklarını sizlerle paylaşacağım ancak kampanyamıza destek veren gönüllülerimize ve mezunlarımıza şimdiden yürekten teşekkür ediyorum.

Çok değerli yazarlarımızla donattığımız bahar sayımızda zengin içerikli makaleleri sizlere sunarken seçtiğimiz dosya haber konumuz, OKUMAK... M.Ö. 3200 yılında Sümerler'in yazıyı
icat etmesi ile başlamış bir eylem. İnsanoğlu okuma eylemini gerçekleştirdikçe diğer canlılarla arasındaki farkı netleştirerek bilgiyi kullanmış, akılda tutmuş. nesilden nesile aktarmayı başarmış ve böylece medeniyetler düşünce, sanat, bilim ve teknolojik değerlerini yaratmışlar. Geçmişten günümüze gelen bu değerler yığınını anlamak, hayatımıza katmak ve geleceğimize aktarmak için okumalıyız. Başta kişisel gelişimimiz olmak üzere, bulunduğumuz toplumun kültür seviyesini artırmak için düzenli okumalı ve okumak isteyenlere destek olmalıyız.

Farkındalığınızın artması için "Zaman Okuma Zamanı" başlıklı dosya haberimizi sizler için hazırladık. Konu okumak ve kitap olunca bu sayımızda Herkese Kitap Vakfına yer veriyoruz. Üç yıl önce kurulan vakfın amacı okumaya özendirmek, okumayı yaygınlaştırmak ve Türkiye'nin her yerinde okurun eşit şartlarda kitaba ulaşmasını sağlamak Nisan ayının 3. pazarın da "Kitap Hediye Günü" olarak belirleyen vakfın çalışmalarını, www.herkesekitapvakfi.org adresinden takip edebilirsiniz. Bu kadar okumanın önemine kafa yorduğumuz bu günlerde Kon ya- Cihanbeyli, Kırkışla Köyü, Günay Kora Ortaokulundan Hasan Ateş öğretmenimiz bize ulaştı, kendisi sadece öğrencilerinin acil ihtiyacı olan kitapları istiyordu.

Kampanyamız kapsamında kitapları öğretmenimize ulaştırdık Eğitim için Elele kampanyasında tek bir okul seçsek de eğitim amaçlı spesifik ihtiyaçları da karşılamaya çalışıyoruz.

Business Network ve Mezunlardan Haberler sayfalarımızla camiamızdaki haber ağım aktif tutmayı hedefliyoruz. Bu sebeple, daha çok mezunumuza ulaşabilmek için sizlerden gelecek bilgilere ihtiyaç duyuyoruz. Bugüne kadar An Okullarından on beş binden fazla öğrenci mezun oldu. İşte bu değerli topluluğun başarı, mutluluk, kariyer haberlerini paylaşmak ve dergimizde makalelerinizi yayınlamak için iletişim içinde olmak istiyoruz. anmedbeelife@gmail.com adresinden bize ulaşabilirsiniz.

20. lise mezuniyet yılı coşkusunu yaşayan An Fen Lisesi ve An Koleji 1997 mezunları 18 Marna Mövenpick Otelde buluştular. Bu şanslı mezunlardan biri de bendim... Dönem arkadaşlarımla ve öğretmenlerimle birlikte yıllar sonra bir araya gelmenin mutluluğu paha biçilmezdi. Bu önemli baloyu 97 mezunlarından Burcu Belen, Ziya Öğütcü, İlhan Haktanır. Mine Okyay Yalın, Özlem Eralan Kaya, Işıl Erbil Baret Sertaç Pazarbaş ve Mehmet Dündar ile birlikte organize ettik Kendilerine gönüllü olarak harcadıkları zamanlan ve emekleri için sonsuz teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın.

Seda Tarman

• Arşiv Sayısı : 9
  • Son Sayı : Nisan-Haziran 2017
  • Yayın Türü : E-Dergi
  • Yayın Süresi : 3 Aylık

Bee Life Dergisi Tüm Sayıları

ANA SAYFA  l  HAKKIMIZDA  l  YASAL UYARI  l  YAYINCI AVANTAJLARI  l  SIK SORULAN SORULAR  l  BASIN ODASI  l  İŞLEM REHBERİ  l  İLETİŞİM